FAQ - Paton
CHOOSE YOUR LANGUAGE
follow us

FAQ

I. ZAMÓWIENIA

1. Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu w sklepie?
Nie, nie wymagamy rejestracji do zrealizowania zamówienia.

2. Czy dostanę potwierdzenie zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT?
Do każdego zakupu dołączamy potwierdzenie w postaci paragonu. Na życzenie wystawiamy również faktury VAT.

3. Czy dodając produkty do koszyka rezerwuję towar?
Nie. Samo dodanie produktów do koszyka nie oznacza rezerwacji towaru.

4. Czy sprzedawane towary są nowe?
Tak, wszystkie towary sprzedawane na naszej stronie są nowe i posiadają pełną gwarancję producenta.

5. Czy sprzedawane towary są produkowane w Chinach?
Nie, nie sprzedajemy chińskich produktów. Wszystkie sprzedawane spawarki produkowane są w Europie, w siedzibie producenta w Kijowie.

6. Czy zamawiany produkt jest dostępny od ręki?
Jeżeli na stronie widnieje informacja, że towar jest na magazynie, produkt jest dostępny od ręki.

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji wysyłki wynosi do maksymalnie 24 godzin od otrzymania płatności za zamówione produkty w dni robocze. W przypadku płatności pobraniowych jest to 24 godziny od złożenia zamówienia.

8. Co to znaczy, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych?
Jest to informacja, iż dane osobowe umieszczone w naszej bazie danych są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom.

9. Czy wysyłamy zamówienia zagranicę?
Tak. Zamówienia zagranicę wysyłane są wyłącznie po opłaceniu z góry, nie ma więc możliwości zamówienia pobraniowego. Koszt wysyłki dla każdego zamówienia jest uzależniony od kraju, do którego wysyłamy towar oraz wagi i gabarytów produktów.

10. Czy w przypadku braku danego towaru, można liczyć na jego uzupełnienie?
W przypadku braku produktu interesującego Państwa towaru, prosimy o kontakt w celu możliwości ustalenia z naszym konsultantem w jakim terminie dany towar zostanie uzupełniony.

11. Jak się z nami skontaktować?
Kontakt z nami umożliwia formularz kontaktowy dostępny na stronie głównej. Można także wysłać nam e-mail na adres: biuro@paton.pl lub zadzwonić do nas na numer: 17 779 00 67

12. Czy możliwy jest odbiór osobisty towaru w sklepie stacjonarnym?Tak. Dane adresowe naszego sklepu to:
MasterWeld Sp. z. o. o.
ulica: Kapitałowa 4
35-213 Rzeszów

II. Płatności

1. Jakie są formy płatności?
Nasz sklep akceptuje płatności poprzez przelewy tradycyjne, płatność kurierowi przy odbiorze towaru, bramkę płatności Przelewy24 umożliwiającą zapłatę przelewem błyskawicznym lub kartą kredytową. Zakupów w naszym sklepie internetowym można dokonywać także na raty – bankiem udzielającym kredyty na zakup towarów jest Credit Agricole Bank Polska S.A.

2. Jakie są dane do przelewu tradycyjnego?
Nr konta do przelewu tradycyjnego: 40 1050 1562 1000 0090 3126 9609

Odbiorca przelewu:
MasterWeld Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Kapitałowa 4
35-213 Rzeszów
NIP: 8133751525

W tytule prosimy koniecznie wpisać numer zamówienia.

3. Czy w cenę wliczony jest podatek VAT?
Tak, w cenę wszystkich towarów kupowanych w naszym sklepie jest wliczony podatek VAT.

4. Czy za zakupy mogę zapłacić w późniejszym terminie? Nie, obecnie nasz sklep nie udostępnia takiej możliwości.

5. Czy mogę kupić towar na raty?
Płatności ratalne są dostępne – więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj: https://paton.pl/eraty/

6. Czy wybierając szybki przelew jestem od razu kierowany na stronę swojego banku?
Wybierając bramkę płatności zawsze należy wybrać samodzielnie bank, z jakiego przelewamy pieniądze.

7. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Dane osobowe umieszczone w naszej bazie danych są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom ani przetwarzane w żadnych innych celach.