FAQ - Paton
CHOOSE YOUR LANGUAGE
22 290 86 96
follow us

FAQ

I. ZAMÓWIENIA

1. Czy muszę zakładać konto, aby dokonać zakupu w sklepie?
Nie, nie wymagamy rejestracji do zrealizowania zamówienia.

2. Czy dostanę potwierdzenie zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT?
Do każdego zakupu dołączamy potwierdzenie w postaci paragonu. Na życzenie wystawiamy również faktury VAT.

3. Czy dodając produkty do koszyka rezerwuję towar?
Nie. Samo dodanie produktów do koszyka nie oznacza rezerwacji towaru.

4. Czy sprzedawane towary są nowe?
Tak, wszystkie towary sprzedawane na naszej stronie są nowe i posiadają pełną gwarancję producenta.

5. Czy sprzedawane towary są produkowane w Chinach?
Nie, nie sprzedajemy chińskich produktów. Wszystkie sprzedawane spawarki produkowane są w Europie, w siedzibie producenta w Kijowie.

6. Czy zamawiany produkt jest dostępny od ręki?
Jeżeli na stronie widnieje informacja, że towar jest na magazynie, produkt jest dostępny od ręki.

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji wysyłki wynosi do maksymalnie 24 godzin od otrzymania płatności za zamówione produkty w dni robocze. W przypadku płatności pobraniowych jest to 24 godziny od złożenia zamówienia.

8. Co to znaczy, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych?
Jest to informacja, iż dane osobowe umieszczone w naszej bazie danych są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom.

9. Czy wysyłamy zamówienia zagranicę?
Tak. Zamówienia zagranicę wysyłane są wyłącznie po opłaceniu z góry, nie ma więc możliwości zamówienia pobraniowego. Koszt wysyłki dla każdego zamówienia jest uzależniony od kraju, do którego wysyłamy towar oraz wagi i gabarytów produktów.

10. Czy w przypadku braku danego towaru, można liczyć na jego uzupełnienie?
W przypadku braku produktu interesującego Państwa towaru, prosimy o kontakt w celu możliwości ustalenia z naszym konsultantem w jakim terminie dany towar zostanie uzupełniony.

11. Jak się z nami skontaktować?
Kontakt z nami umożliwia formularz kontaktowy dostępny na stronie głównej. Można także wysłać nam e-mail na adres: biuro@paton.pl lub zadzwonić do nas na numer: 17 779 00 67

12. Czy możliwy jest odbiór osobisty towaru w sklepie stacjonarnym?Tak. Dane adresowe naszego sklepu to:
MasterWeld Sp. z. o. o.
ulica: Przemysłowa 14
31-105 Rzeszów

II. Płatności

1. Jakie są formy płatności?
Nasz sklep akceptuje płatności poprzez przelewy tradycyjne, przesyłki pobraniowe oraz różnego rodzaju bramki płatności, jak PayPal czy Przelewy24.

2. Jakie są dane do przelewu tradycyjnego?
Nr konta do przelewu tradycyjnego: 40 1050 1562 1000 0090 3126 9609

Odbiorca przelewu:
MasterWeld Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Przemysłowa 14
35-105 Rzeszów
NIP: 8133751525

W tytule prosimy koniecznie wpisać numer zamówienia.

3. Czy w cenę wliczony jest podatek VAT?
Tak, w cenę wszystkich towarów kupowanych w naszym sklepie jest wliczony podatek VAT.

4. Czy za zakupy mogę zapłacić w późniejszym terminie? Tak, jest taka opcja za pośrednictwem płatności ING – dzięki opcji „Kup teraz i zapłać za 21 dni”. Szczegóły można przeczytać na stronie banku.

5. Czy mogę kupić towar na raty?
Płatności ratalne będą dostępne już wkrótce.

6. Czy wybierając szybki przelew jestem od razu kierowany na stronę swojego banku?
Wybierając bramkę płatności zawsze należy wybrać samodzielnie bank, z jakiego przelewamy pieniądze.

7. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Dane osobowe umieszczone w naszej bazie danych są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom ani przetwarzane w żadnych innych celach.

III. ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

1. Czy można anulować zamówienie?
Tak. W tym celu należy skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mailowo, jakie zamówienie chcą Państwo anulować.

2. Czy można zwrócić zamówione produkty?
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” każdy konsument ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

3. Kiedy dostanę pieniądze za zwrócone produkty? Zgodnie z ustawą mamy 14 dni od odebrania zwracanego towaru, by zwrócić Państwu pieniądze.

4. Czy wysyłając zwracane produkty muszę je wysłać firmą kurierską?
Tak. Należy zadbać także o to, aby zwracane produkty były bezpiecznie zapakowane – w przypadku uszkodzenia towaru z winy kupującego, który zwraca towar, możemy pomniejszyć zwrot o koszt naprawy danego uszkodzenia.

5. Kto ponosi koszty zwracanego produktu?
Koszt przesyłki zwracanego produktu ponosi kupujący.

6. Jak postępować, jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie w uszkodzonej paczce?
Paczki wysyłane kurierem są ubezpieczone. Są także w odpowiedni sposób zabezpieczane oraz oklejane taśmą firmową. W przypadku, gdy stan zewnętrzny opakowania budzi Państwa wątpliwości, należy otworzyć paczkę i sprawdzić stan zamawianych produktów przy kurierze. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia kurier ma obowiązek spisać protokół szkody.

7. Jak postępować, jeśli w paczce są inne produkty niż zamawiałem lub zamówienie jest niekompletne?
W przypadku, gdy otrzymane produkty są niezgodne z tym, co Państwo zamawiali, należy niezwłocznie poinformować nas o tym fakcie drogą telefoniczną lub e-mailową. Korektę takiego zamówienia wykonujemy w ciągu 24 godzin roboczych.

Call Now Button